SIGA NOSSO INSTAGRAM

terça-feira, 14 de agosto de 2012

rogerkane52@yahoo.com(Roger Kane) & brussyo@live.com (Bruce Owen )-> CONTINUAÇÃO


From: brussyo@live.com
To: xxxxxx
Subject: My Life's Story In a Brief
Date: Tue, 22 May 2012 14:40:58 +0200
Dear xxxxxx,



Thanks for letting me into your world,now i discovered that your past has not been all that rosy,but i promise to give you a new beginning that would make you forget your past in a hurry.well i was born in Nottinghill,London to my parents and raise as an only child,my father too was an only child while my mother was a foreign student who to study in London from turkey and fell madly in love with my father during their college days.i studied petroleum Engineering and had my B.Eng Degree in 1985 and my masters in 1990 in the same field and got a Job with BP(British Petroleum)in 1986 where i walked and resigned in Nov,2004 to start my own business.my first contract was in Jan 2005 and i was to work in Brazil for 3 months when i was done with the job i got this huge pay and got back home to find out that my wife was pregnant for my best friend,at first i could not understand why a woman i loved so much would do such a thing so i cried and went to a nearby bar and drank to stupor,she had everything she wanted a Nice house,a daughter,great vacations,a caring and very romantic man.i couldn't sleep that night and so i checked into a hotel closeby.by the morning i made my mind to forgive her and still keep her because i knew within me i still loved.so i went back home and we talked things over and she still didn't give me any reason why she did that,but still i forgave her before things got back to normal she told me she couldn't continue with the marriage and asked for a divorce,this is what caused the greatest pain for me,meanwhile my best and only friend had disappeared from town.despite all my plea for us to be together she insisted on divorce.we went to court they gave her Half of all i had earn over the years in terms of money as divorce settlement and she became rich and moved over to Paris with my daughter after some months and they have lived there since 2005.my parents died in a car accident in 2000,their grave lie in the local cemetery,i would take you there anytime you visit England.so after all the trauma i worked so far,till my job was the only thing that gave me joy and happiness.i completely gave up on any thing that has to do with relationship,i didn't even cheat on my Ex -wife,even when the opportunity presented itself on a platter of Gold,cos i didn't want to hurt her all.so since then i live alone in a Big House with 5 bedroom,3 bathroom and a maid that comes every Wednesday and Saturday to clean the whole house,her name is Victoria and she is 69 yrs Old,she has worked with my family for 10 yrs and she has refused to resign.i have been to Brazil,Canada,USA,South Africa,Iran,Iraq,Qatar all for work.i like to say i am a contractor and consultant.i consult for Oil and gas companies with the wealth of experience i had acquired from working with British Petroleum, and i also carry out Engineering work on Oil Installation on and off shore.if the job is a large project i hire locals from the community to work with me on the project and they get paid daily.now i am the only person in my family,the last time i saw a relative was in 2000 ,during my parents funeral.and my daughter visits England during  summer and some Christmas when am at home.This is my story do you still want to talk with me.?please let me know.i just wanted you to know where i am coming from .


I Hope i didnt bored you with these tales...I miss you

============================================================

Caro xxxxxx,

Obrigado por me deixar entrar no seu mundo, agora eu descobri que o seu passado não tem sido tudo o que rosado, mas eu prometo dar-lhe um novo começo que faria você esquecer seu passado em um hurry.well eu nasci no Nottinghill, Londres meus pais e levantar como um único filho, meu pai também era apenas uma criança quando minha mãe era um estudante estrangeiro que para estudar em Londres, de peru e se apaixonou loucamente com meu pai durante a sua faculdade days.i estudou engenharia de petróleo e tive meu B.Eng Grau em 1985 e os meus mestres, em 1990, no mesmo campo e conseguiu um emprego com a BP (British Petroleum) em 1986 onde eu andava e renunciou em novembro de 2004, para começar o meu contrato business.my próprio primeiro era janeiro 2005 e eu estava a trabalhar no Brasil por 3 meses quando eu estava feito com o trabalho que eu tenho esse salário enorme e voltei para casa para descobrir que minha mulher estava grávida de meu melhor amigo, no começo eu não conseguia entender por que uma mulher que eu amava muito faria uma coisa assim que eu chorei e fui a um bar nas proximidades e bebeu para estupor, ela tinha tudo o que ela queria uma casa Nice, uma filha, férias grandes, um man.i carinhoso e muito romântico não consegui dormir naquela noite e então eu verifiquei em um closeby.by hotel na manhã eu fiz a minha mente para perdoá-la e ainda mantê-la, porque eu sabia dentro de mim eu ainda loved.so voltei para casa e conversamos sobre as coisas e ela ainda não me deu qualquer razão pela qual ela fez isso, mas eu ainda perdoava antes que as coisas voltaram ao normal, ela me disse que não poderia continuar com o casamento e pediu o divórcio, este é o que causou a maior dor para mim, enquanto isso meu amigo melhor e única tinha desaparecido de todo apelo town.despite minha para nós estarmos juntos, ela insistiu em divorce.we foi ao tribunal que lhe deu Metade do que eu tinha ganha ao longo dos anos em termos de dinheiro como acordo de divórcio e ela se tornou rico e mudou-se sobre a Paris com a minha filha depois de alguns meses e eles têm vivido lá desde 2005.my pais morreram em um acidente de carro em 2000, a sua mentira túmulo, no cemitério local, eu iria levá-lo lá a qualquer momento que você visita England.so após todo o trauma eu trabalhei até agora, até que meu trabalho era a única coisa que me deu alegria e happiness.i desistiu completamente em qualquer coisa que tenha a ver com o relacionamento, eu nem sequer enganar sobre minha ex-mulher, mesmo quando a oportunidade se apresentou em um prato de ouro, porque eu não queria machucá-la all.so desde então eu vivo sozinho em uma casa grande com 5 quartos, 3 banheiros e uma empregada que vem toda quarta-feira e sábado para limpar toda a casa, seu nome é Victoria e ela é de 69 anos de idade, ela tem trabalhado com a minha família por 10 anos e ela se recusou a resign.i estiveram no Brasil, Canadá, EUA, África do Sul, Irã, Iraque, Qatar tudo para work.i gostaria de dizer Eu sou um empreiteiro e consultant.i consultar para empresas de petróleo e gás com a riqueza da experiência que eu tinha adquirido de trabalhar com a British Petroleum, e também realizar um trabalho de engenharia na instalação Oil on e off shore.if o trabalho é um grande projeto i contratar moradores da comunidade para trabalhar comigo no projeto e são pagos daily.now eu sou a única pessoa na minha família, a última vez que vi um parente foi em 2000, durante os meus pais funeral.and minha filha visita Inglaterra durante o verão e alguns de Natal quando estou em home.This é a minha história que você ainda quer falar comigo.? por favor deixe-me know.i só queria que você sabe onde eu estou vindo.

Eu espero que eu não aborrecer você com esses contos ... Eu sinto sua falta