SIGA NOSSO INSTAGRAM

terça-feira, 14 de agosto de 2012

oliverken823@yahoo.com(Ken O)


Ken O
oliverken823@yahoo.com
wow what a beautiful lady you are,please tell me are u from this planet or you came from heaven couse you are won of the must sweet and beautiful lady i have set my eye on please dont be offended i dont know if i can add you to my chart list or you add me so we can chart more please i realy love to now you more if you can give me my little ways to your heart,am oliver.a barrister by profession but there will be a joy in my heart if i could have the hand of a beautiful and loving lady like you by my side please add me to you chart list am, oliverken823atyahoo.com or send me your chart id so i add you so we make out time to chart and get to now more of our self please,please my lady, please


wow que uma senhora você é linda, por favor me diga u são deste planeta ou de onde veio couse céu você ganhou da senhora deve doce e bonita eu tenho o meu olho por favor não se ofenda eu não sei se eu posso te adicionar a minha lista gráfico ou adicionar-me para que possamos traçar mais por favor eu realmente amo agora você mais se você pode me dar os meus caminhos pouco para o seu coração, sou oliver.a advogado por profissão, mas haverá uma alegria em meu coração se eu poderia ter a mão de uma senhora bonita e carinhosa como você ao meu lado por favor me add para você traçar lista estou, oliverken823atyahoo.com ou me envie seu ID de gráfico para eu adicioná-lo para que faça um tempo para mapear e obter agora mais da nossa auto, por favor, minha senhora, por favor