quarta-feira, 30 de maio de 2012

scammers -mark.miller51@hotmail.co.uk - UNITED WORLDWIDE EXPRESS DELIVERY


RELATO DE VITIMA

Bom, este é mais um scammer nigeriano que aplica golpes, quando ele me enviou um e-mail dizendo que estava enviando um pacote e que se se tratava de joias, diamantes e dinheiro pra comprar um casa eu logo desconfiei e fui pra Policia, o pior é que fui para uma delegacia de crimes de internet e ninguém pode me ajudar, fiquei indignada, pois ali era o lugar pra se investigar este tipo de coisa, enfim, isso é Brasil, nada publico funciona mesmo.
Até então achava que realmente estava vindo um pacote, só não tinha certeza do que se tratava, porque com certeza não era o que ele dizia ser. Até que veio o e-mail abaixo, então tive a certeza de que não vinha pacote nenhum e que a empresa, o site e o pacote faziam parte de teatro e que tudo não existia, junto com a história pra lá de absurda contada desde o inicio, o amor repentino, as promessas feitas de uma pessoa que nunca apareceu na webcam, e que havia conversado com o filho que eu seria sua mãe substituta.
Com certeza tratam-se de criminosos, porém sociopatas, que usam de manipulação e sentem prazer em enganar através de persuasão, pessoas frias e doentes. Me senti uma idiota, mesmo não tendo dado o dinheiro, me senti ingênua. Agora acabou, apenas envio o e-mail para que outras mulheres tenham conhecimento e consigam se livrar destes ratos a tempo. Esta é minha contribuição.
Nome: Mark Miller
Localização: Manchester - UK
História contada: Viuvo a 5 anos, mulher morreu de câncer de mama, tem um filho de 9 anos, é cidadão americano mas vive em Manchester, trabalha como engenheiro de petroquimica, colocou deus em primeiro lugar na sua vida (é de rir).
A empresa utilizada para o golpe
UNITED WORLDWIDE EXPRESS DELIVERY <info@unitedworlded.com>
UNITED WORLDWIDE EXPRESS DELIVERY
Email: info@unitedworlded.com
website: www.unitedworlded.com
18 MAY 2012
18 MAY 2012
TELEFONE:             +551184735967     
NÚMERO: GXS / DQA / 2012 (BRASIL)
NOME:
Número de Rastreamento: E3113O9149
Attn: Senhora,
Com referência à entrega do seu pacote, gostaria de trazer para o seu aviso de que o pacote tenha sido colocado no
realizar pelos costumes da Malásia, por algum motivo (s) que aconteceu com viola o transporte das mercadorias chegou policies.As
na Malásia ponto de verificação costume, o costume malaio detectou que moeda foram incluídos no seu pacote.
Assim, certas comissões deve ser pago como direito aduaneiro através de nós que é para o apuramento imediato do seu pacote.
Para o tempo principal de todas as referências de rastreamento sobre o "status" de seu pacote está pendente, isto é, de acordo com o modo de atuação no setor financeiro Courier para entrega. Tentamos chamar você, mas não conseguimos alcançá-lo no momento.
Já demos o número de ordem para este pacote a partir do costume e você é obrigado a seguir todas as instruções que dão a você a facilitar a liberação de seu package.To fazer isso, você é obrigado a pagar os encargos necessários listados abaixo para a libertação imediata de o seu pacote. Após a confirmação do pagamento, seu pacote será entregue em seu endereço designado, em poucas horas após a confirmação.
Administrativa ........................ (2.000 RM)
Apuramento .............................. (1.134 RM)
TOTAL ................................ (3134 RM) ($ 999USD)
Um total de ($ 999USD) (novecentos e noventa e nove dólares norte do Estado) Em dólares norte do Estado tem sido responsável.
Em reconhecimento a este email, detalhes da conta será fornecido a você para o pagamento como indicado acima para o lançamento do seu pacote.
Obrigado, como eu espero que eu me fiz claro para você por este aviso, conforme indicado pelo management.I espero que você volte para nós o mais rapidamente possível para permitir-nos prosseguir com a entrega do seu pacote.
Anexa está uma carta do costume.
Para mais chamada inquérito: +60102981152
E-mail: info@unitedworlded.com
Apresente o seu número de ordem quando se chama para que possamos honrar as suas chamadas.
Nós estamos contentes de estar a serviço de você.
Com os melhores cumprimentos.
A Sra. Eva Bismont
Sul da Ásia Gerente Regional

-------------------------------------------------------------
Meu Anjo bonito.

Como você está meu amor e como foi seu dia?, Eu espero que você está fazendo grande o meu amor, Baby eu estou apenas despertando-nos esta manhã depois de um descanso a noite e veio aqui para te escrever, então eu vi sua mensagem e outra mensagem do mundo United Express sobre a entrega do pacote que enviei ao you.Baby a conexão é muito ruim aqui e é por isso que às vezes eu não posso te escrever depois de ler o seu amor email.My i foram tão preocupado depois de ler o e-mail da United Express Worlwide e eu simplesmente não sei o que fazer direito now.My ama leia a mensagem acima da empresa e você vai entender melhor do que eu estou falando .. acabei encaminhou a mensagem para você incase se você não receber o meu amor ..

Meu amor, eu tentei chamar o United Worldwide Express, depois de ler o e-mail que enviou para mim e eles foram capazes de me explicou tudo sobre o nosso pacote de minha love.They disse que o pacote foi colocado em espera na Malásia porque no trânsito ponto do país, o costume é digitalizado o pacote e descobriu que não há moeda dentro do pacote e eles disseram que é contra a política de transporte para colocar dinheiro em uma parcela é por isso que eles disseram que temos que pagar algumas taxas, que tem se somaram 999USD para a pena e para limpar o nosso pacote para entrega. Eu disse a eles para abrir o pacote e pegar o dinheiro de dentro dela, mas eles disseram que não pode fazer isso porque a parcela é registrado e nenhum corpo tem o direito de abrir um pacote registrado, querida lembre-se que eu lhe disse que estou trabalhando mais aqui no Canadá, o lugar que eu sou agora é onde estamos a trabalhar sobre as plantas de exploração, por isso o meu amor, eu não posso fazer qualquer tipo de transação a partir de aqui agora e eu não quero que aconteça nada com as coisas que eu envio para você . Baby, por favor você tem que ter certeza que você entre em contato com a empresa o mais rápido possível para que eles possam dizer como você pode enviar esses encargos necessários a eles para que o pacote pode ser entregue a você imediatamente e assim que fazer a entrega então você levar de volta qualquer dinheiro que você enviou a eles do dinheiro que temos dentro do pacote ... Meu amor uma vez que o dinheiro está sendo entregue a você por favor, certifique-se de levar o dinheiro que você gastou e depositar o restante em sua conta e esperar até eu chegar ao seu país e podemos fazer uso dele para o que queríamos usá-lo para o meu amor .. Meu amor você não precisa se preocupar com seu país, a empresa vai se certificar de que eles entregam na sua casa e certifique-se de fazer o depósito na sua conta com todos os dosumentations.

Meu amor este é o nosso futuro e você sabe que eu tenho tudo o acordo para começar a vir ao seu país, logo que eu sou feito com o meu trabalho aqui no Canadá, Meu amor por favor você tem que entender que eu tenho um monte de dinheiro lá dentro, e seu dinheiro o que eu quero que você use em comprar a casa que estamos planejando comprar minha esposa e sua não vai ser uma coisa boa para nós em tudo, se alguma coisa acontecer com esse dinheiro .. Por favor, meu amor eu quero que você tente tudo o que você pode enviar o dinheiro necessário a eles o mais rápido possível para que o pacote será entregue a você immediately.I não tem nenhum descanso da mente até que o pacote chega a você, baby, porque eu realmente não quero qualquer perda das coisas que eu envio para você com todo o dinheiro no amor it.My tente o seu melhor e manter todas essas coisas para que nós, eu estou contando com você e eu sei que você nunca vai deixar nada acontecer com todos os nossos planos de bebê .. Estou realmente preocupado por aqui desde que eu li o seu e-mail e não consigo me concentrar em alguma coisa agora. Por favor, meu amor não se esqueça de me informar assim que receber o OK parcela. Eu amo você querida e estimar muito e estará sempre lá para you.I amo tanto você meu anjo.

tenha um dia maravilhoso meu amor.

Eu espero para ler de você logo que possível bebê e eu espero que tudo saia bem .. Eu não posso esperar para estar com você meu amor, estou sentindo falta de você assim much.I apenas correu aqui para ler e escrever de você você de volta depois de antes de eu começar o meu trabalho esta manhã e eu vou estar começando meu trabalho agora meu love.Wish eu posso ler de você quando estou a fazer com o meu trabalho hoje no final da tarde.

Seu Forever Love ..
Mark ...
mark.miller51@hotmail.co.uk
---------------------------------------------------------------------






NUNCA ACEITE PRESENTES DE ESTRANHOS NÃO ENVIE SEUS DADOS PESSOAIS
NÃO ENVIE DINHEIRO  A ESTRANHOS



 

27 comentários:

  1. stephenmicheals@hotmail.com
    MENINAS VOCÊS CONHECEM ESSE SUPOSTO NOME:STEPHEN MICHEALS E-MAIL (stephenmicheals@hotmail.com) ESSE CANALHA DEVE TER OUTRAS IDENTIDADES, POIS OS DEPOIMENTOS DE VOCÊS É SEMELHANTE O QUE ESSE RATO LAZARENTO, SE INTITULA.VIÚVO 52 ANOS,FILHA ANA 9 ANOS E ESTÁ NA NIGÉRIA CIDADE DE BENIN ONDE FOI ASSALTADO E SEQUESTRAM SUA FILHA E NÃO CONSEGUE MAIS SAIR DE LÁ MENTIRA, POIS INVESTIGUEI ESSE ESTELEONÁTARIO E ENQUANTO ELE ENGANAVA DE FORMA HORRÍVEL DIZENDO ESTAR PASANDO FOME E A FILHA QUASE MORRENDO, ESTAVA É EM UM HOTEL 5 ESTRELAS CADEIA NELE.VAMOS NOS UNIR MENINAS E NÃO DEIXAR QUE ESSES RATOS FAZAM A FESTA AS NOSSAS CUSTAS, SE QUISEREM FOTOS E MAIS INFORMAÇÕES É SÓ ACESSAR A INTERNET COM ESSE NOME E E-MAIL, MAS SAFADO DO JEITO QUE É DEVE TER MUITAS IDENTIDADES, POIS TODOAS OS RELATOS SÃO PARECIDOS.

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. sim amiga eles mudam as fotos mudam endereço mais sempre usam mesmo artificios para dar golpes e textos copiados .....

      Excluir
  2. 21.08.2012, в 14:15, Williams Dominic написал(а):

    My Dear

    Wie geht es dir heute? Dies ist Williams Dominic aus Manchester .. wem Sie Ihre E-Mail-Adresse gab weitere Kommunikation, Vielen Dank für die mir Ihre E-Mail-Adresse und für die Annahme meiner Freundschaft. Ich bin so froh zu lesen, wieder von Ihnen, nachdem ich eine Notiz für euch droppen in Ihrem Profil und schreiben Sie zurück dieses Mal fühle ich mich so glücklich und es wird eine große Freude für mich, mehr von Ihnen zu lesen sein, wie ich es möchten weiterhin diese Mitteilung in anderen, um mehr über einander wissen und wissen, was die Zukunft für uns zu halten .. Ich kann nicht viel Worte über mich sagen, aber ich werde nur noch, Ihnen zu sagen, dass ich ein ruhiger und sehr easy-going Person bin . So viele Menschen, so dass es sehr einfach, mit mir zu kommunizieren. Ich bin ein Mann mit so viel Verständnis, ich bin offen Mensch und ich liebe eine Person, schätzt auch Verständnis, Ehrlichkeit, Liebe, Fürsorge, Wahrheit und schweren minded!, Honestly Ich bin nicht hier, um für eine hübsche Frau oder nur schauen ein hübsches Gesicht, sondern ich bin nur auf der Suche nach einer Frau, die ein gutes Herz, ehrlich, verständnisvoll und mature.Inner Schönheit hat, ist für mich wichtiger als die physicall Aussehen einer Frau, ich bin nicht auf der Suche nach einer perfekten Frau, denn niemand ist perfekt, sondern ich bin für diese Frau, die alles mit mir teilen und lass mir die Kraft in ihrer Schwäche und machen sie perfekt in allen imperfection.I wirklich freuen uns auf Sie mehr und noch besser kennen zu lernen suchen, bin ich wirklich ernst Sie und hier nicht für jeden Spaß oder play.I beten, dass Gott uns in dieser Sitzung zu leiten. Amen. Ich habe einige meiner Fotos für Sie verbunden und hoffe es gefällt euch. Ich freue mich sehr, von Ihnen so bald wie möglich zu lesen und einige Ihrer Bilder zu sehen, wie gut.

    Achten Sie darauf, Genießen Sie Ihren Tag und sende meine Grüße an Ihre Familie.

    aufrichtig

    Williams


    ResponderExcluir
  3. How are you doing? Hope you are doing great..Thank you so much for your wonderful reply to my mail,I am so happy to read from you again and I am happy that you are interested in a serious relationship.i want you to know that Every positive journey is set out with a well defined destination in mind and it takes courage and conscious determination to arrive there. The only reason I am here and ready to devote all my time to make all the necessary communication with you is because I want a partner and desire to get closer to you and see if there’s chemistry to yoke our heart together because nothing works out well until someone work on it.Thank you so much for the lovely pictures you send to me, i love it, you look so beautiful and i like the wonderful smile on your face.You are truly an Angel.

    It was nice knowing a lot about you and i would want to tell you more about me as well,,I was born in North Carolina USA, i lived in USA for 15 years after which my father migrated to England...Now i live and work in Manchester England but i am still a United States citizen. I am the only child of my parents.. I graduated from the University of Birmingham as a Petrochemical Engineer and now working here as an Engineer with A.P group of Company.Its an Oil Exploration firm here in the United Kingdom though still growing up.I was born on the 23th of June 1961 so my sign is Cancer...i am a widower for over 5 years now.I have a Son,he is 9years old. his name is Jimmy and i love him so much. my ex-wife died after a long battle with a breast Cancer over 5 years ago,i tried the best way i could to save her life but she couldn't make it,it was a very sad experience for me and since then i have been single and alone till now. I am 6ft 1 tall and i weigh 82kg... My hobbies are playing golf with friends,Playing the basket ball,Working out in the Gym,Biking,jungle trekking,Traveling and reading but mostly when i am less busy with my work or during my holidays.I don't smoke but i drink socially.I put God first in everything i do. I am not perfect but i try my best to do good...All i am looking for is a simple and understanding woman who will get to know me,who desires a sincere relationship, who is willing to love and be loved.who is honest and sincere in every way,who is ready to dedicate her time to make this relationship work well and flourish.who is willing to merge her soul with mine and her heart with mine to make a better and a lovely tomorrow. Someone to share and spend the rest of my life with.

    Finally, I would like you to know that language, age, culture and distance cannot be a barrier between us as i am ready to come over to visit you in your country or invite you over here in Manchester when the right time comes. Please feel free to ask me anything you may like to know about me and i will be glad to answer you with all sincerity. Having said all ,that i think its now your turn to share with me your full personality.Tell me comprehensively all about you as i need to know.You can write me in German my dear and i want you to improve in English so i will be replying you with English,,is that ok for you my dear?,,Just let me know and i will do what will make you happy and confident to talk with me.

    Please extend my warm regards to your family.

    Have a lovely day full of sunshine.

    Yours Sincerely,

    Williams

    ResponderExcluir
  4. 21.08.2012, в 14:15, Williams Dominic написал(а):

    My Dear

    Wie geht es dir heute? Dies ist Williams Dominic aus Manchester .. wem Sie Ihre E-Mail-Adresse gab weitere Kommunikation, Vielen Dank für die mir Ihre E-Mail-Adresse und für die Annahme meiner Freundschaft. Ich bin so froh zu lesen, wieder von Ihnen, nachdem ich eine Notiz für euch droppen in Ihrem Profil und schreiben Sie zurück dieses Mal fühle ich mich so glücklich und es wird eine große Freude für mich, mehr von Ihnen zu lesen sein, wie ich es möchten weiterhin diese Mitteilung in anderen, um mehr über einander wissen und wissen, was die Zukunft für uns zu halten .. Ich kann nicht viel Worte über mich sagen, aber ich werde nur noch, Ihnen zu sagen, dass ich ein ruhiger und sehr easy-going Person bin . So viele Menschen, so dass es sehr einfach, mit mir zu kommunizieren. Ich bin ein Mann mit so viel Verständnis, ich bin offen Mensch und ich liebe eine Person, schätzt auch Verständnis, Ehrlichkeit, Liebe, Fürsorge, Wahrheit und schweren minded!, Honestly Ich bin nicht hier, um für eine hübsche Frau oder nur schauen ein hübsches Gesicht, sondern ich bin nur auf der Suche nach einer Frau, die ein gutes Herz, ehrlich, verständnisvoll und mature.Inner Schönheit hat, ist für mich wichtiger als die physicall Aussehen einer Frau, ich bin nicht auf der Suche nach einer perfekten Frau, denn niemand ist perfekt, sondern ich bin für diese Frau, die alles mit mir teilen und lass mir die Kraft in ihrer Schwäche und machen sie perfekt in allen imperfection.I wirklich freuen uns auf Sie mehr und noch besser kennen zu lernen suchen, bin ich wirklich ernst Sie und hier nicht für jeden Spaß oder play.I beten, dass Gott uns in dieser Sitzung zu leiten. Amen. Ich habe einige meiner Fotos für Sie verbunden und hoffe es gefällt euch. Ich freue mich sehr, von Ihnen so bald wie möglich zu lesen und einige Ihrer Bilder zu sehen, wie gut.

    Achten Sie darauf, Genießen Sie Ihren Tag und sende meine Grüße an Ihre Familie.

    aufrichtig

    Williams

    ResponderExcluir
  5. How are you doing? Hope you are doing great..Thank you so much for your wonderful reply to my mail,I am so happy to read from you again and I am happy that you are interested in a serious relationship.i want you to know that Every positive journey is set out with a well defined destination in mind and it takes courage and conscious determination to arrive there. The only reason I am here and ready to devote all my time to make all the necessary communication with you is because I want a partner and desire to get closer to you and see if there’s chemistry to yoke our heart together because nothing works out well until someone work on it.Thank you so much for the lovely pictures you send to me, i love it, you look so beautiful and i like the wonderful smile on your face.You are truly an Angel.

    It was nice knowing a lot about you and i would want to tell you more about me as well,,I was born in North Carolina USA, i lived in USA for 15 years after which my father migrated to England...Now i live and work in Manchester England but i am still a United States citizen. I am the only child of my parents.. I graduated from the University of Birmingham as a Petrochemical Engineer and now working here as an Engineer with A.P group of Company.Its an Oil Exploration firm here in the United Kingdom though still growing up.I was born on the 23th of June 1961 so my sign is Cancer...i am a widower for over 5 years now.I have a Son,he is 9years old. his name is Jimmy and i love him so much. my ex-wife died after a long battle with a breast Cancer over 5 years ago,i tried the best way i could to save her life but she couldn't make it,it was a very sad experience for me and since then i have been single and alone till now. I am 6ft 1 tall and i weigh 82kg... My hobbies are playing golf with friends,Playing the basket ball,Working out in the Gym,Biking,jungle trekking,Traveling and reading but mostly when i am less busy with my work or during my holidays.I don't smoke but i drink socially.I put God first in everything i do. I am not perfect but i try my best to do good...All i am looking for is a simple and understanding woman who will get to know me,who desires a sincere relationship, who is willing to love and be loved.who is honest and sincere in every way,who is ready to dedicate her time to make this relationship work well and flourish.who is willing to merge her soul with mine and her heart with mine to make a better and a lovely tomorrow. Someone to share and spend the rest of my life with.

    Finally, I would like you to know that language, age, culture and distance cannot be a barrier between us as i am ready to come over to visit you in your country or invite you over here in Manchester when the right time comes. Please feel free to ask me anything you may like to know about me and i will be glad to answer you with all sincerity. Having said all ,that i think its now your turn to share with me your full personality.Tell me comprehensively all about you as i need to know.You can write me in German my dear and i want you to improve in English so i will be replying you with English,,is that ok for you my dear?,,Just let me know and i will do what will make you happy and confident to talk with me.

    Please extend my warm regards to your family.

    Have a lovely day full of sunshine.

    Yours Sincerely,

    Williams

    ResponderExcluir
  6. How are you doing again today?,i hope you are doing great and thank you so much for the great thought you shared with me in your last email.I was smiling while reading your mails and writing you back is a great thing to do right now.I feel so comfortable to read and write you back anytime i open my computer.I went through your pictures again and i could not take my eyes off your pretty face in that picture,you are truly an angel.i will just say that you are an epitome of beauty.I feel great to know that we are born on the same date 23 and this is a great plus to our meeting which i know was designed by nature.

    Honestly i like all what you have written to me about you so far and i couldn't help but believe that we are set out for the best in us.We share so many common interest and values for life,,I have always love to meet someone that think positive about life and believes that things can be done the way we always wish for it..Reading your mail tells me what you want in life,what your goals are and i understand that all you need and want is a true and undiluted love,an unconditional love that will bring joy and happiness into your life,A love that will make you relax and feel save for a better tomorrow,my dear that is exactly what i want and i am sure we can make it through even when it seems that we are far away from each other.I have been so consumed with the thought of rushing back home to open my computer and read your mail and write you back and this is really making me feel so great as it has been a very long time that i feel this happy.

    Finally i want to make you understand that i truly want a woman in my life and the thought that you are going to be that woman gives me the strength to write you back anytime i read from you and it makes me to hunger for reading your mails on a daily basis.Please always bring time to write me as soon as possible because i don't want to end any of my day without reading your mails.

    have a wonderful time and always send my greetings to your household.Waiting to read from you soon.

    yours Sincerely

    Williams.

    ResponderExcluir
  7. How are you doing again today?,,I really hope your day was a great one and you are in a good state of health.It's so great to read again from you today and i feel so happy that i am getting to know you more and more each passing day.I am so sorry for the late reply to your email.Any time i read from you i learn a new thing about you and this is really making me to hunger for your mail each day and i feel so honored to get to read from you on a daily basis.My full name is the three names that you have mentioned and Andrew is my fathers name while Dominic is my middle name.I am trying to bring up my child alone but my work takes much of my time so i enrolled him in a boarding school and that is where they take care of him unless they are on holiday.I like to go on holiday to the island and some countries that i have not been but if its a short holiday then i will just stay around.

    My dear i would want you to know that i have always have a dream to find somebody that would bring back happiness into my life,I have always been a happy and a fulfilled man but my happiness can never be complete without a loving woman by my side,,that i call my own.I want a simple life that has so much happiness and true love because to me that is all what makes a man live a long life on this earth.I really want us to hold on to this great friendship and behold what the future holds for us.Lets give each other the chance to explore ourselves and discover our weaknesses and the best part in us.This way we will be able to always be there for each other even when it seems that the distance between us is so far.I want our friendship to stand the test of time and overcome the barriers of any distance that may be separating us..I want the friendship that we started to grow beyond just a friend because i have always believed that a Journey of a thousand miles begins with a single step.We have taken that step to know each other and we just have to give nature the chance to take his course.Though i would want more child but as i believe that all that depends on God.

    I really feel so comfortable talking with you and sharing everything about me with you.You may not really understand how eager i am each day to read from you since we started communicating with each other.When i read your mail i see myself smiling and hoping to have this wonderful woman all to myself in the near future and i want to thank you for sharing with me and knowing the best way to put a smile on my face.All i am asking you for now is just to allow me to see your true and sincere affection without any feelings of pretense and always open up to tell me what you have in mind.I really need your time and attention and i guarantee you mine in which ever way you want it.Since i started writing you i just can't keep my mind of you,,I keep thinking about you and i believe that you have started affecting my life in a very special way.Some of the pictures i sent to you were taken the last time i traveled to the states while i took some when i went for a conference meeting in Liverpool.The house you saw on the background is not my house my dear,its just a house by the side of the road where i took the pictures.Your English is perfect my dear to my understanding and i don't want you to worry about that..

    I really have to stop here my dear as i will be waiting to read again from you soon and always remember to take good care of yourself.

    Yours Sincerely

    Williams,,

    ResponderExcluir
  8. How are you doing once again today?i hope you are doing good.I am so happy to read again from you today.Reading your mail alwys put a great smile on my face and my heart was glad to know that you care a lot to write me back each time despite all the busy day you may have over there.I am so sorry for the late reply to your email,my connection have been out and it was just restored today and i rushed in here to read your sweet words and write you back.I am deeply sorry for that but i want you to know that even when i don't write you,i am still thinking about you and writing you now to tell you how your words have made me feel all this while is a great thing for me.

    I am really doing good here today,with the exception of the fact that i am surrounded by the emotions of missing you.I could not sleep last night after reading your mail over and over again.It is so amazing how i feel about you now.I feel like i could never get enough of you and when i read your mail i feel like you are talking with me right in front of me.To be honest with you, I found you to be a very interesting woman with a kind heart and understanding and that's the way I started to feel some affection towards you from the start. That feeling even grows stronger each minutes as i read your mail, until I found myself longing for you. I thought it was only a fling between two lonely people who longed for special affection, caring and attention. But it was becoming different as the days passed by.Honestly I started to fall in love with you!It may not be the right time to tell you this but i just can't really keep this to myself anymore.I have been so lonely all these years as I prayed for God to give me a soul mate for the rest of my life,a woman that will understand me even in my weaknesses,,then came you.I believe in fate and destiny and i know that God brought us together for a purpose which will be actualized.The understanding of speechlessness is oh so real to me right now, for you have been able to knock the wind from my chest. The thought of you has consumed my every waking hour and i can't hide it any longer.I don't know what you may be thinking right now but you just have to know that i can't hide what i feel for you forever,I need to let you know and feel how committed i am in writing you.

    ResponderExcluir
  9. Even as I know it is not easy to have a distance relationship but you have to know that our persistence and commitment should be our driver to better life ahead.That is what brings two people together in a strong way even when they are very far away from each other.The true love we are developing for each other will surely make us strong and see us through until we come together to be and live as one..Our love will be so strong that even when we have many roads and miles between us it will never stop us from reaching to our happy life together.

    I have attached some more of my pictures here for you to see me when i am with my friends,at home,in my office,With my Dog Jetty,with my Son Jimmy and when i am doing some of the sports i love to do.Hope you like them and i really want to see more of your pictures as i can't keep my eyes off your lovely face.

    My emotions are true my dear and when i fall, i fall so hard and deep and it happens that i am so free to let you know exactly everything i feel for you.My intentions are pure and wish for the same in return. I am not looking for a one night stand or a roll in the hay but a i am looking for a life time of Love.a life time of happiness,,a life time of commitment that will bring me to my happy ending,. I am looking for someone who makes my tummy flutter by every time i see or think of her.Honey honestly i am more than willing to take on this Journey of love with you and what I know is that I just want to make you happy and be with you forever. I have no intention of playing words with you.My feelings are mutual as far as desire, but i also hold a need to hear from you and know what exactly you feel for me without holding back in any of your words.I have never tried a long distance relationship but i know that patience is what we will need to practice and mate it to be part of us. I will wait for your response and practice perfection in patience and understanding Until i read a lovely words from you again....

    God bless you my dear

    Yours Sincerely

    Williams

    ResponderExcluir
  10. How are you doing today pretty one?,i hope you are doing good as ever.Thank you so much for your heart felt reply to my message.i just feel like a king reading your words.I am really happy to hear from you again and the thought of knowing that you always find time to reply to my messages makes me feel great by the day.It always gives me a great joy anytime i open my computer to read your messages and writing you back have always been my greatest pleasure.Thank you again for the wonderful pictures you have send to me.I can't keep my eyes off your lovely face.You have a magical smile that can melt the heart of any man and i really feel good just by looking at those smile on your face.

    Honestly i must say that You are really an amazing woman.The confident i have in writing you makes me understand that Inside of you there is a place where my sweetest dreams reside, where my highest hopes are kept alive, where my deepest feelings are felt and where my favorite memories are safe and warm. I find out that you're on my mind more often than any other thought this days.Sometimes I bring you In my mind purposely just to make my day brighter because the thought of you adds a great flavor to my day.But more often, you surprise me and find your own ways into my thoughts.I really strongly believe that true love can be found even in a longest distance.true love is the power that can bring two hearts together from a far distance and make the two hearts to become one despite the distance that may be in between them.I believe in true love and i believe we can make it work even when we seems to be very far away from each other.

    ResponderExcluir
  11. In this our relationship we need to be open to each other in every way,tell each other exactly what we feel in a particular time and never hide any feelings for each other,I believe that trust is a strongest foundation where our relationship must be build on.I want us to be honest to each other in everything we do,i know you would believe with me that Honesty is the head way for a successful and a long lasting relationship and without truth we can not move forward in all our endeavors.We should dedicate all our best to make this relationship work for the best,i like to give in my best for my relationship and i am sure that our heart will speak for us even though we are some miles away from each other.

    Finally i will like us to make sure that we keep our communication open at all time,in a distance relationship i know you would agree with me that an open communication is very important as this will make the relationship to wax even stronger by the day.We must make sure we communicate at all time and in this view i will like to have your contact cell phone number for an easy communication so that we can talk and i can even send you sms even when i am not able to come on here to write you..My cell phone number is +447523163816
    you can sms me anytime you want my dear or call me anytime you want.You can also call me on my private mobile number which is +447031969644.

    I will be looking forward to read from you again soonest.Always send my regards to your family.

    God bless you

    Yours Sincerely

    ResponderExcluir
  12. How are you doing again today?,i hope you are doing good and all is well with you.I am always happy to read from you anytime i open my computer and knowing that we are really getting so found of each other makes me so happy and the thought of you always makes my day.I really appreciates your honesty towards this relationship and the feelings you have shared with me so far.As the day passes by we are becoming more closer to each other and this is a very good thing knowing that even the longest distance can not keep us apart for what we have set out for,,true Love.I am writing you now from my office my dear and i know maybe you may still be sleeping.I read your email and i want you to know that all the things you see between us is not something that can stop us if we are really determined to be together.We can always make out time to plan how we will be together and i know that everything will work out for our good.Honestly i totally thinks is very realistic that we are going to be together.

    You may not really understand how great i feel anytime i open my computer to see that you have written back to me and to read your mail and get to listen to what you have to tell me makes me feel just like a king.Honestly i will tell you that nobody have ever made me feel this special before just by reading your words.Your word reflects all what you truly are and exactly what you are expecting in a good relationship and this makes me know exactly how you wanted to be treated,Just like an angel.I know we just meet each other but i am starting to think about you every second of the time because i feel deep down my heart that you just my perfect match and i just feel like grabbing you and be in your warm embrace forever and never letting you go out of my sight.

    I always look forward for a great and a happy future with you,to have a great happy family and live just like two heart that breath as one.You entered my life like the dawn,bringing light,comfort,and a deep sense of peace and well-being,warming me and nourishing me,and awakening me.You decorated my dreams with the beautiful words the heart speaks,with golden afternoons,quiet kisses,and sweet secrets that my heart hungered for.It's no wonder that I fell in love with you in a short while of our meeting.I really wish i can give all the roses and teddies on earth just for you.

    I stop here my dear and i will like to tell you that you should feel free to tell me anything you feel about me or about us in this relationship as that will always gladdens my heart to hear from your special part of heart.My dear i got the sms you sent,,just saying good night and i tried to reply but it was bouncing back but i will try again later tonight when i done from my work or during my lunch time even.

    I await with hunger to read from you soon.Send my regard to your family.

    God Bless you!,

    Yours

    Williams

    ResponderExcluir
  13. Betreff: MISSING YOU SO MUCH


    My Lovely Angel,,,

    How are you doing today my lovely angel?,i hope everything is alright with you.Hope all your family are doing great my love?.I am doing good and i am happy as always to open my computer now to read from you.It always put a great smile on my face to read from you and to know that you are so free to share exactly what your feelings are with me.I really appreciates your sincerity towards our relationship and i always feel glad every time to know that you always find time to communicate with me.My love honestly i feel so great to know that the journey we started as a friendship has grown into something more than just a friend,something more passionate and i have always been hoping for a happy and a fulfilled future with you.I am living in Manchester my dear and i do have computer at home but its not always connected as i don't normally have the time to use it.I have a Skype account my dear but i have not been there for a very long time because its not allowed to use such applications in my office.

    Frankly i am not a man of many words though i try all my best to tell you in detail all that i feel for you and for us in this relationship.I always picture you this days in my future and it's really making me have a reason to be happy every time i know that you are already part of my present and future.Previously after i lost my wife,i thought i would never love again,i thought my heart would never be opened for any woman again,but as soon as i came across you,everything changes for good and i feel so good to fall in love again.My love i will like you to know that our love is meant to be and nothing,not even the longest distance can keep us apart for i know that where you are lay my happiness and i will always come for you to be happy always with you.Like i have told you my dear that i have been alone in this five years,though it was not easy for me but i was son concentrated with my work and i was totally consumed that i don't think about anything apart from work.

    Everyday I'm very thankful to God that we met online.My greatest dream came true the day that you became mine.Through the usual routine,just surfing the net,we found something special in each other that we couldn't forget.What happened is hard to fathom like the celestial light above,yet there we were chatting and falling in love.A simple screen before us,we started to correspond and a connection was made that forged a lasting bond.And here we are wondering,how it happened and why.Here are hopeful,wanting to give us a try.Our friendship started slowly,but our hearts leap in on cue,and we both knew that our newborn love was true,eternal and everlasting.And I don't care where you came from.I don't care about your past.I only know that I love you and will forever do.What we share is meant to last forever.

    Finally i will like to know the type of family you would want to have in the future,,,as for me all i want is a simple but a happy family that true love will forever abide in.A family that shares the best times together and also there at the worst times.A family that encouraging one to love more and more as we live together in love and happiness.A family that happiness will forever be their watch words as we get older by the day..I also want you to know that you should not worry about the distance between us now,i am ready to come down to your country to meet you and to be with you and we can start our life together and make the best out of life together.

    I stop here with my heart of love i always think about you and i must say that i am really missing you each minutes of the time.

    thank you so much for the lovely flower pot you sent to me and i want you to please listen to this music my love.

    http://www.youtube.com/watch?v=-DvJ9s1153A

    http://www.youtube.com/watch?v=K2mQbzwfcb8

    Yours in Love

    Williams

    ResponderExcluir
  14. Betreff: YOU IN MY LIFE

    My Love,,,

    How are you doing again today?,i hope you are doing good and i hope all is well with you and your family.It was so great to read from you again today,the joy of opening my computer everyday to read from you makes me feel good all the time.Thinking and knowing that i will be hearing a lovely words from you makes my life a very meaningful one.I have never stop thinking about you for once since i you came into my life,,i am consumed by the flame of your love.My love i am really wishing you the best in your interviews and i will like to know how it went.

    My dear i am really doing fine and my day have been so great with the thought of you,it is so amazing to know that all day long,I thought about you.Even when I tried not to think about you,I thought about you.When I closed my eyes,I thought about you.When I opened my eyes,I thought about you.When I thought about the beauty of the season,I thought about you.When I thought about the warmth of the upcoming holidays,I thought about you.When I heard a love song on the radio,I thought about you.When I checked my email,I thought about you.Even when I said goodnight to the stars,I thought about you.And when I slipped beneath the softness of my blanket and gave in to the bliss of sweet dreams,I also thought about you.Honestly I just can't stop thinking about you.

    Frankly it is so amazing how you came in and unlock the beauty of my heart again that has been locked all his years when i thought i would never love again,Before I met you,the sunset lost its beauty,then heaven sent you to give my life a new breath.With you beside me,I'm no longer a lonely soul,chasing the weary hours and missing the delicate beauty of the springtime flowers.Your light penetrated the darkness and touched my soul,making me feel alive,making me whole.Now each night,I gaze up at the stars above,and thank all the angels in heaven for this precious gift of love that you brought back to my soul and there is nothing more i want than to be the flock you tend,the dream your heart desires.I want to be your everything,far more than love requires.I want to lay all of my hopes at your feet,and turn all of the bitterness that ever touched you with sweetness.I want to fill your whole world with fragrant flowers,and shelter you from springtime showers.I want to occupy your heart,reside in all of your thoughts.I want to make something out of nothing with you,create a gem out of naught and the beauty of it all is that we are going to be together soon.

    Finally i will like to let you know that my company will be sending me to Calgary in Canada to complete the building of our new exploration plant,we have been working on this for some time before now but we stopped due to the scarcity of some materials that we needed,But now i was informed that everything is ready and we need to complete the project.I am the senior engineer and i must be there to co-ordinate the project.The date and time has not been fixed but i will let you know as soon as we are ready to go.My love i think and i believe that this is the best opportunity for us to meet each other and plan out everything about our future,i will really make sure i use this chance to come over to your country and meet with you and I will make all the arrangement's to come over to your country as soon as i am done with my work over there in Canada,,i can't wait to set my eyes on you my love.

    I drop here with anticipation to read from you soon.

    God bless you

    Yours In Love

    Williams,,

    ResponderExcluir
  15. Gesendet: 0:36 Dienstag, 2.Oktober 2012
    Betreff: I LOVE YOU SO MUCH

    My Lovely Angel,,,,

    How are you and your family doing?,i hope you are doing really good.I feel so great to read again from you today and even as tired as i can get or as busy as i can be,,it will never make me to not look into my computer to read from you and write you back..I am doing good my dear and i am glad everything is working out very well with us in this relationship.I talked to my so today about you my love,i believe is the right time to talk to him about us and i am really happy about his responds.He was very happy and i know he was hoping that he will have someone to call a mother sometimes soon.He was even more happy than i expected and i can see the passion that was all over him when i talked with him.My dear i want you to know that love inspires and i don't get what i write to you from the extract of any book,,everything i write to you comes from my heart and what i feel for you as i write you the email my love.My dear i got your number and i want to know when i can call you and it will be ok for you.

    I may not have much words to say my love because there are no words enough to express what I feel for you.There are no songs as beautiful as the music that fills my soul when ever i think about you.There are no roses as lovely as your smile.There are no days brighter than the days I i will spend with you.Nothing moves me like you do love.You're my light in the darkness.And there could never be words strong enough to express my love for you.Its so amazing to me how everything started and sometimes i will be thinking how magical love can be.I never know in my life i will love a woman from a distance,a woman i am talking with just through the internet but to my greatest surprise there are nothing more i want now than to be with you,to behold your beauty and look right into your eyes and tell you how special you are to me and how empty i have been all this years without true love.Now i know how incomplete a man can be without a woman that he truly and passionately loves.

    I always pray to God for a bright future with you,a happy life together and each time i would dream about us, just simple things really,like strolling the beach hand in hand,talking in the sunset together,holding you in my arms on a quiet evening,or the way it would feel to wake up beside you every morning,and how wonderful it would be to kiss you goodnight every night and sleep wrapped in the warmth of your love.I know that these are simple things,but to me they are the most wonderful things in life,the very dreams that get me through the day,and keep me hopeful about tomorrow knowing that day will come when i will be in your warm embrace all day long and all night.

    I simply wants to tell you that I love you more than words can express and more than what i can write to you here,I keep you right deep in my heart and there you will be all my life.

    My love i have send you another lovely songs just to express to you how much i love and want to be with you..Please do listen to them:

    http://www.youtube.com/watch?v=G1xiFRccd88

    http://www.youtube.com/watch?v=IYZWiAyLcd0

    Waiting to read from you soonest my love

    Have a great day full of love.

    Yours Love

    Williams,,

    ResponderExcluir
  16. Gesendet: 23:36 Samstag, 13.Oktober 2012
    Betreff: THE QUEEN OF MY HEART

    My lovely Queen,,,

    How are you doing my beautiful queen?i hope you had a good time today and everything is alright with you?It was so nice to come on again here and read a lovely words that flows out from your heart.It really put a great smile on my face as always and i keep loving you more and more each minutes and baby you are the owner of my heart and you will be the owner till my last breath,,there is nothing that will stop me from loving you and i want to let you know that everything that makes my life meaningful is right within you..My love you know since you came into my life,,i have seen so much turn around in everything i do.I started to have the strength i never had before,the opportunities i never had before.So many Good things coming my way and right from the start i knew you are the right woman for me and ever since then i never hold back on my love for you.

    ResponderExcluir
  17. My Love you know When I met you,the stars became mine.I could see the dreams I'd cast upon them long ago.And I realized,for the first time,that my dreams weren't as far-fetched and distant as I'd imagined.There was magic in the way you said my name that reached deep inside me and light up my world like a sky full of stars.I'd float through the days with the deep and overwhelming happiness of a six-year old on Christmas morning.I became a new person.I noticed that when I was in the company of others,I was suddenly talking a little louder and holding myself prouder,because I carried you with me.And all the while,I felt like I was harboring a wonderful secret,a rare and splendid find that brought the kind of bliss no other mortal had ever felt.You affected me like nothing else ever has or ever will and i tell you my love,To these eyes of mine,you shall never grow old;nor shall winter's clutch ever feel too bitter and cold,when you're here to warm my soul.Of all the things in this world I've seen--autumns of orange and red,winters gray and mean,and summers of hazy gold,you shall ever be,the springtime of my heart,a fragrant blossom as fresh as boughs of green.Neither these eyes nor this soul seeks to be deceived,but when your endless beauty is perceived,this heart shall beat gladly for you alone.You're my sunshine and my garden overgrown with soft white blossoms that never fail to inspire and enchant me.You've planted the seeds,for all that my happiness is and ever shall be.

    Honey i will like to let you know that I will be leaving for Canada with the 11:30pm flight today and i only have few weeks to spend there,I have send the things for you to the Address you provided for me and i believe in few days according to the information on the tracking you will be able to receive it in your door step.Honey please know that i have made all the plans to come to your country after the completion of my project in Canada,so i will not be going back to Manchester after the project as i will be coming to your country straight from Canada.I will try my best to come on here to read from you and write you back frequently as that is the only thing that gives me strength when i seems to be weak..I love you so much and i can't wait to be with you baby.

    My love bellow are the Tracking information and please make sure you track it every day to know the current locations and then get ready to wait for it on the day of its delivery as they will be delivering to the address you provided for me.

    Company Name: United Worldwide Express Delivery

    Website: www.unitedworlded.com

    Tracking No: M4423K7257

    My love the things i send you contains 1 Acer Aspire Laptop,1 Brown Leather bag,1 Samsung Galaxy,1 Gold Bulova Watch,2 pairs of jewelries,1 Set of Rose Flowers and some chocolate,,2 diamond Rings and A sealed brown envelop.I have also attached the air waybill for you my love and make sure you study the tracking number as they may ask you on the day of delivery.

    I wait to read from you again as soon as i arrive in Canada.with heart full of love i say i am missing you so badly and i will love you all my life,,send my regards to your family.

    Yours Forever Love

    ResponderExcluir
  18. 14.10.2012, в 22:37, Williams Dominic написал(а):

    My Love,,

    How are you doing today my pretty queen?,I hope you are doing good and healthy..I am really so happy to read from you today after i arrived in Canada.Its so cold here my love and all i do is to cover myself with a blanket with the warm thought of you and me, this really makes me feel so good.I have arrived In Calgary safely my love and our work have started already as we are trying our best to make sure we finish everything in time then i can be coming down to be with you the love of my life.I just can't wait any longer to be with you my love.I am really missing you and reading your mail here makes me feel so close to you.

    My love i want to let you know that all my love is for you and there is nothing i want more than to be with you,you are my happiness and i will always love and adore you all my life because i know that everything we share is from deep down our hearts and i know that our future is for the best and we are working closely towards it my queen.My love i want you to know that the contract i have with my company now is my last one with them and as soon as i complete this project in Canada then i will be free to start up my own life and do any type of business that i want to do and i want you to know that in the parcel i send to you, there is a brown envelop that i put inside like i told you in my last email and inside that envelop i put in the money i want you to use in buying the house i told you about,,My love all i want is for you to make good use of that money and look for a nice house to buy for us,I know with the kind of a woman you are that you have a great taste and this gives me the confident that you will get the best for us.I really want the best for us and i want to be happy always with you my love.I have promised you that i will never disappoint you in any way and i beg you please my love never to disappoint me because My heart can never take any more heart break and that is why i am doing everything within my power to be with you so that i can set my eyes on you and be by your side always to show you how special you are to me.You are truly my jewel of inestimable value and When i say i love you i can feel the passion that is flowing all over me,,the passion to be with you forever,,the passion to love you forever and be all that you ever wanted all the days of your life because you are to me my endless love.

    My love,please try and let me know as soon as you receive the items i send to you and you must make sure that you make everything ready before i come down to your country.I would want the house to be in a place that is nice and calm,,a place where we can be together on our own without any disturbances my love..And i want you to keep the ring i send to you as i want to be the one to put it in your finger.I want to kneel down in your front and put that ring in your finger as i kiss your hand and promise to be with you all my life,,for better and for worst,in poverty and richer,In sickness and in health till only death do us part.You can make use of every other things my love but i beg you to keep the ring very safe so i can take it and put to where it belongs,,,your finger.

    I love you so much my angel and i will be waiting to read from you soon and don't forget to let me know as soon as the items gets to your destination and you collect it.Please my queen make sure you are tracking the parcel with the information i gave you so that you will know when it arrives to your country.

    My Love please make sure you listen to this music that i make for you.

    http://www.youtube.com/watch?v=yVJnMj2oKfo

    I am really missing you so badly and i can't wait to be with you and tell you how wonderful you have made my life be all this while.

    yours Forever love

    Williams...

    ResponderExcluir

  19. So I got myself.
    Last letter that I sent it to leave in Canada and I did not answer. I found this site looking for this phone number on the net. I thought something was strange to him. But write differently, depending on the questions put to him by the woman.However, ther is one to the picture, which also sends letters only uses his image, to attract women.

    ResponderExcluir
  20. Very nice article, totally what I was looking for.
    Also see my web page - cheap cigarettes

    ResponderExcluir
  21. Amazing things here. I am very happy to look your post. Thank you so much and I am taking a look
    ahead to contact you. Will you kindly drop
    me a e-mail?
    My blog piano lesson

    ResponderExcluir
  22. Thanks for finally writing about > "scammers -mark.miller51@hotmail.co.uk - UNITED WORLDWIDE EXPRESS DELIVERY" < Loved it!
    Feel free to surf my page ... cigarette prices

    ResponderExcluir
  23. I have read so many posts about the blogger lovers except this
    piece of writing is in fact a pleasant paragraph, keep
    it up.
    Also visit my page ; Huoneisto Turkista

    ResponderExcluir
  24. tenho uma suspeita, segue email do cara que diz que está apaixonado por mim Good Man (goodman693@yahoo.com)

    ResponderExcluir

NOSSO EMAIL PARA DENÚNCIAS É: forascammers@gmail.com.
FAÇA SEU COMENTÁRIO OU DENUNCIA .
.

RESPONDA O QUESTIONÁRIO