SIGA NOSSO INSTAGRAM

sábado, 18 de agosto de 2012

walterlonely001@yahoo.com (Walter)


Enviado por: walter2024       Data: 18/08/2012 

Assunto: Hello dear


Hi, I saw you here on parperfeito and would like to let you know that I have read your profile and believe we have a few things in common and you seem to be the type of person I am looking for. 

If you like my profile please send me a message to my personal e-mail address which is (walterlonely001@yahoo.com) if you have yahoo messenger we can chat and get to know each other well. 

walterlonely001@yahoo.com 
Looking forward to receive your email 
Regards, 
Walter



Oi, eu vi aqui no ParPerfeito e gostaria de que você saiba que eu li o seu perfil e acredito que temos algumas coisas em comum e você parece ser o tipo de pessoa que estou procurando.

Se você gosta do meu perfil por favor me envie uma mensagem para o meu endereço de e-mail pessoal que é (walterlonely001@yahoo.com) se você tiver yahoo messenger, podemos conversar e conhecer bem um ao outro.

walterlonely001@yahoo.com
Olhando para a frente para receber o seu e-mail
Atenciosamente,
Walter