sexta-feira, 17 de agosto de 2012

johnsonroland66@hotmail.com


Enviado por: favour123       Data: 17/08/2012 - 17:26
Assunto: ola

É a coisa mais importante para mim saber que uma mulher tão bonita como você pode ser encontrado online, isso realmente me faz sentir alívio depois de tomar algum tempo para passar por seu perfil, eu te digo que eu gosto o que vi e vai querer que você saber que eu estou realmente interessado em conhecê-lo para um relacionamento muito sério. 
eu quero que você me envie o seu endereço de e-mail privado para que eu possa adicioná-lo ao meu msn ... este é o meu endereço de e-mail privado; johnsonroland66@hotmail.com .. me envie seu endereço de e-mail privado, directamente para este endereço de e-mail para que possamos conhecer melhor uns aos outros. 
Esperamos ouvir de você em breve .. beijo


Michael Myles

Michael Myles in London, City ofUnited Kingdom - Sonico United Kingdom







6 comentários:

  1. Mais uma vez o safado mandou emails.......nao estou respiondendo, felizmente aind anao chegou na parte do golpe..........

    johnson roland
    johnsonroland66@hotmail.com
    29/08/2012



    Hello my love how are you and how has your day been?i hope you got my Email thati send to you..i mean what i am what i am tellig you about my feeling for you i missed you and i am homesick for you.i want to talk with you..please where are you come your love is waiting online for you... I just wanted to write to you and let you know how lmportant you are to me..I am writing this poem and i hope that you love it,because it came from the bottom of my heart.

    DEAR, CAN I…….
    Can i…….
    Lean on your shoulder
    To rest a moment
    From the hectic of the day..
    Can i……
    Miss u so much
    As if i never miss anybody
    In this whole wide world.
    Can i…….
    Trust u for the whole of my life
    Because before this
    Means alot to me.
    Can i…..
    Love u
    Because I’m afraid
    It can hurt my heart
    By loving u…
    Can i…….
    Depend on u
    Because I don’t have anybody
    To depend On
    Can I dear….
    I Care about you.

    Hugs and Kiss

    ResponderExcluir

  2. johnson roland
    johnsonroland66@hotmail.com



    my love i waited for you but i did not see you and i hope all is well with you?
    i missed talking to you and i love you so much and you have become a very important path of my life and my son Romeo was also waiting to talk with you i have told he about you and he was wishing to talk with you..but my love you did not come online..i am sad right now for not be able to talk with you..i love i love i love you

    ResponderExcluir
  3. minha vontade é perguntar. pula essa parte e fala de quanto vc precisa pra dar o golpe, sr nigeriano rsssssss


    Hello my Queen,How are you and i hope are you fine.it was dure to my connection i was really worry about not be able to talk with you and i could not sleep my love.because you mean a lots to me right now..i missed you my love...i send you this poem this morning to let you know my desire for you.


    My desire for you.

    I want to experience your
    warm body next to mine.
    I want to thrill to your
    silken thighs melting into me.......

    I want to pleasure you until
    you beg me to stop.
    I want to kiss every inch
    of your luscious body
    i want to have you
    cry out in ecstasy.....

    I want to share your
    every thought and feeling.
    i want to know your
    joys and your sorrows.
    I want to be your
    comfort and your rock....

    I want your love and
    to be your craving.
    i want to be your
    last thought at night
    and your first thought
    when you awaken.

    I want you.
    that is my desire for you......

    Always Yours

    ResponderExcluir
  4. Este comentário foi removido por um administrador do blog.

    ResponderExcluir
  5. Este comentário foi removido por um administrador do blog.

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. não podemos mexr nos comentario tive que excluir ok

      Excluir

NOSSO EMAIL PARA DENÚNCIAS É: forascammers@gmail.com.
FAÇA SEU COMENTÁRIO OU DENUNCIA .
.

RESPONDA O QUESTIONÁRIO