segunda-feira, 5 de junho de 2017

golpistas virtual -Capitão Edward Clark.

  Capitão Edward Clark.
capt.clark48@gmail.com
hello my sweet xxxxxx,
How was your night? I hope you slept well.
I don't understand what you mean?
You said that you have discovered all the truth about my story, Tell
me what truth do you discovered about me?
please what is wrong?
I want to you as my NEXT OF KIN because of the love i had for you.
I really want to be with you soon and be in your lovely arm. I am so
much in love with you you have taken my heart and my thought

I fell in love with you… I don’t know how or when it happened. All I
know that it is the best thing to have happened to me. I love you.
From random laughs to random kisses, our love has put me in a blissful
state of randomness that I never want to come out of.
Your love is sweeter than chocolate, more intoxicating than wine and
feels warmer than a fireplace in winter. In short, your love is
magical. I love you.
It is amazing how my heart, such a tiny bit of me, can love a whole
lot of you. I love you.
If loving you was a job, I would be the most deserving, dedicated and
qualified candidate. In fact, I would even be willing to work for
free. I love you.
I hope to hear from you soon
Yours Edward 

Um comentário:

  1. Bom dia tenho falado com um RAPAZ de nome Davis stphen jackson. Sei que não é eo cara da foto sem que e um scammers. Me pediu dinheiro disse que nao ia dar aí veio com um papo que estava me testando pra ver seu era honesta. Agora tá com o papo do baú de ouro que quer me enviar. Tô esperando pra pegar mais retalhos. Só fico preocupada com as fotos que ele usa que com certeza essa pessoa não sabe do isso de suas fotos. Ele pagou o face book dele.o em algum deleitor e Davisjackson501@gmail.com .

    ResponderExcluir

NOSSO EMAIL PARA DENÚNCIAS É: forascammers@gmail.com.
FAÇA SEU COMENTÁRIO OU DENUNCIA .
.

RESPONDA O QUESTIONÁRIO