SIGA NOSSO INSTAGRAM

sábado, 13 de agosto de 2016

frases ditas por scammers em seus emails

frases dos mugus
My heart has been filled with sweet thoughts of you today. I miss you so much.
Meu coração se enche de doces pensamentos. Como sinto falta de você!
Cant stop thinking about you!
Impossível deixar de pensar em você.
Baby i am so awake and cant sleep because i keep thinking about you. I wish i am laying next to you right now.
Baby, não consigo dormir, porque fico pensando em você toda hora. Como gostaria de estar deitado aí ao seu lado.
you are the reason to my happiness
Você é a razão de minha felicidade
I am warm, caring, honest, good istening, God Fearing, and a positive person.
Eu sou uma pessoa carinhosa, honesta, gosto de ouvir as pessoas, temente a Deus e uma pessoa positiva.
You are the best thing that ever happened to me. I never thought and expected that someone like me could get so lucky by finding you.
Você é a melhor coisa que já aconteceu comigo. Eu nunca pensei que iria ter a sorte de encontrar você.
You have no idea how good it feels to wake up every morning knowing that very soon you are going to be mine and I am going to be yours.
Você não tem idéia de como é bom acordar de manhã sabendo que muito em breve você vai ser minha e eu vou ser seu.
I am a sexy, loyal, and devoted woman who's looking for a man to please me.Someone to share personal moments with, enjoy life and to firmly hold the blessings of a lasting and undying happiness.