SIGA NOSSO INSTAGRAM

sábado, 5 de abril de 2014

scammers golpistas virtuais

blessing44ove disse em 31/03/14 09:02
(Blessingand200@yahoo.com) Olá querida meu nome é Bênção seu perfil desenhado a minha atenção durante uma busca intensa por um amigo de confiança e parceiro assim que eu decidi entrar em contato com você, esperando que você vai voltar para mim em blessingand200@yahoo.com para que podemos ficar a conhecer uns aos outros melhor.
http://www.mydailyflog.com/blessing44ove/calendar/20140312
----------------------------
suzzybaby40 disse em 01/04/14 18:16
Olá, como você está fazendo hoje? Espero que esteja tudo bem. Meu nome é perder suzzy, Em busca de um homem que entender o significado do amor como Confiança e fé uns nos outros ao invés de alguém que vê o amor como a única forma de diversão, o meu ((suzzy200me (@) (yah) (oo) (ponto) (com))), mas um homem amadurecido, com visão agradável do que o mundo é tudo, eu vou ser mais feliz se você me escrever de volta verdadeiro meu e-mail e-mail privado para que eu vou lhe enviar mais de uma foto minha, graças ter um lindo dia. suzzy200me @ / y / a / h / o / o /. / / d / o / t / c / o / m.
http://www.mydailyflog.com/suzzybaby40/calendar/20140320
--------------------------------
HI
Destiny decides who you meet in your life.......but only your heart decides who gets to stay in your life. Treasure the one you wish to stay with and live life without regrets. I will like you to write and tell me more about your self direct to my email id marlin.tayeb@yahoo.com or you send me yours from there i will reply with more of my details and pictures. I will be waiting to receive from you. have a nice day Marlin
http://www.mydailyflog.com/marlin4luv/calendar/20130313
---------------------------

tonia2love said on 15/03/13 2:24 PM
Hello Am tonia, I saw your profile today and became interested in you, i will like to know you more, and i want you to send an email to my mail so that I can give you my picture for you to know who I ´m. Here is my email address (toniajobe@hotmail.com) I believe we can move from here. I am waiting for your reply to my mail do not send it in the site. Remember the distance or color does not matter but love matters allot in life (toniajobe@hotmail.com)
http://www.mydailyflog.com/tonia2love/calendar/20130409