SIGA NOSSO INSTAGRAM

sábado, 4 de janeiro de 2014

Sonia_evra@yahoo.in- annantessy@hotmail.fr

http://419.bittenus.com/10/2/TessyAnnan.html

From: annantessy@hotmail.fr
Subject: Hping to hear from you
Date: Mon, 22 Feb 2010 09:27:17 +0000

Hallo Liefste,

How are you today?. Iam blij voor uw antwoord op mijn mail. Mijn naam is m Miss Tessy Annan ik 25 jaar oud, uit Darfur, Soedan een land in Afrika, Iam 5,11 m lang, Fair in teint, (nooit getrouwd geweest), en momenteel ben ik woonachtig in het vluchtelingenkamp hier in Dakar als een gevolg van de burgeroorlog die werd uitgevochten in mijn land Soedan. Mijn overleden vader Late Dr Korren Annan was de algemeen directeur van Korren and Associates (Ltd) en hij was de persoonlijke advicer aan het voormalige hoofd van de staat voor de rebellen aangevallen ons huis een vroege ochtend en doodde mijn moeder en mijn vader in koelen bloede. Het was alleen mij, dat leeft nu en lukte het me om mijn weg te maken op een per land Senegal in de buurt waar ik woon nu in een vluchtelingenkamp, en deze computer is die behoren tot een dominee die een kerk heeft hier in het kamp. Ik wil graag meer weten over jou. Uw sympathieën en antipathieën, je hobby's en wat je doet op dit moment.
Ik zal u meer vertellen over mijzelf in mijn volgende post.

Miss Tessy Annan
https://www.facebook.com/irene.kemigisha.1

--------
Hello My dear.
How are you doing today and how is everything over there together with your health? i hope that you are in good condition of health, i want to use this opportunity to introduce myself to you. My name is Miss Sonia. i saw you profile today and i become interesting on you, so i will like you to contact me direct with my contact email address (Sonia_evra@yahoo.in) so that i will show you my photo and also tell you everything about myself and i will also like to know more about you. thanks for your understand and i will be hoping to hear from you soon. Yours Sonia.
(Sonia_evra@yahoo.in
https://www.facebook.com/irene.kemigisha.1