SIGA NOSSO INSTAGRAM

quinta-feira, 15 de novembro de 2012

phillipowenandrews@hotmail.com----Philip Owen Andrwes

From: phillipowenandrews@hotmail.com
To:  xxxxxxxxxxxxxxxx
Subject: TRADUAÇÃO
Date: Mon, 3 Sep 2012 17:37:56 +0000

 hey chris, bom dia para minha senhora. Se não houver confiança entre nós, só porque a empresa está passando por um mau momento, por agora, e os meus filhos precisam de sua provisão para manter-se. Eu tenho alguns outros amigos a quem eu poderia pedir ajuda eu devo dizer que sou um homem com muito orgulho, eu amo fazer minhas próprias coisas e não sou um pobre homem a única razão eu achei que poderia ser uma boa pessoa para pedir é porque eu sei que, no futuro, você tem mais para ganhar de mim. É um único sacrifício para depois passar o resto da minha vida com você,  cuidando de sua necessidades, de ser o homem que você sempre deseja, para você sabe o que é preciso para mudar toda a minha família para o seu país, tudo por causa do amor que tenho por você e agora eu peço apenas um favor e você e sua irmã me insultam, chamando-me apenas nomes por causa de um empréstimo 300usd que estavam dispostos a ajudar com o que não é nem perto do dinheiro que estou precisando. Chris se realmente você me ama por quem eu sou tudo o que eu preciso agora é 700usd para completar. Você sabe por que eu preciso deste dinheiro de você querida é porque se casar no futuro você tem uma chance de ganhar muito mais de mim como seu marido. Provar para mim que você vale a pena gastar meu suor no meu futuro como esposa .... espero que você leia e entenda o meu ponto de vista
------------------------------------------------
From: phillipowenandrews@hotmail.com
To: 
Subject: HELLO MY HEAVEN ON EARTH SWEET........
Date: Tue, 11 Sep 2012 17:19:11 +0100
  Hello my heaven on earth how are you doing today....?i hope you are doing great for i have been thinking of you day and night have always thanked GOD almighty for giving me a woman like you that i have to love and cherish till death do me part.Honey i want to let you know that you are my rose of the Spanish and you are my shinning ruby that i hold and guide jelously honey,you are my brazilian guitar that i play when am down cast and deserted love.....Christine my son is very ill at the moment for i can not reach him finacially due to my present financial status and i honey you are the only one that i can count on as my soul mate to help me on this for they say that when two come together,they shall be one.......


  Honey i want you to know that in as much as GOD almighty tarries,you shall be the apple of my eyes and the one i have loved and would always love in this life and the next life i shall come if there would be anything like that sweet.....you make me feel brown new Christine when ever i write you and think of you my love,for you are the woman of my world love and i shall forever be loyal to you for the rest of my life honey.... Adolf really needs your presence so much and he would be happy to have a mum like you in his life to make things work out fine and good sweet...Honey i love you against all odds for better for worst and for richer for poor,in sickness and in health till death do us part my love Amen.I shall be expecting the 700 dollars that you should be sending down to me and sweet below is the payment details which you shall send it through love....
Name:Philip Owen Andrews
Country:Nigeria
City:Nasarawa
Amount Sent:
M.T.C.N number:
Senders Name:
Senders Address:
Text Questions And Answers:

  Sweet,the reason why you are to send down this money to me here in Nigeria is that it would be easier for me to send down the money with me here and the one you are to send together to him(Adolf) so that he would get everything once from me okay love........I want everything to be done as ASAP so that he would be out of this little problems for you know he is allergic to nuts sweet okay .....Honey you know i really rely on you on this one thats why i beg of you love to help me get thhis done as planned and i would forever be greatful to you and always love you till tthe end of time sweet....I shall retire to talk to you soonest for i have to attedn to some important issues right now about my work here love and till then may the good lord almighty guide and protect you all the days of your life and you shall dwell in his presence forever and ever love AMEN......I LOVE YOU CHRISTINE.........
XOXOXOXOXOOOX,

Philip Owen Andrwes.
De: phillipowenandrews@hotmail.com
Paraxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Assunto: Ei doce
Date: Fri, 14 de setembro de 2012 11:58:08 0100
Hey Sweet .. desculpe pelo meu companheiro falecido resposta alma ... eu tenho estado muito ocupado com o trabalho aqui na Nigéria doce .... eu sinto sua falta muito darling.Each dia que passa torna o nosso amor um pelo outro mais forte. Embora eu sei que é difícil para nós estar à parte, eu sei que não há nada que pode nos manter separados para sempre. Nossos desejos continuará a esticar a qualquer distância, sobre todas as montanhas e oceano entre nós. Nada pode ficar entre nós, e nada vai me impedir de te conhecer ..... Querida eu sinto muito triste agora por não esteve lá para meu filho doce .. meu filho ainda está deitado no hospital de dia .... Como o dia que passa, mais as minhas contas increseas mais doce mel .. eu realmente preciso de você assistência e suas palavras doces para me manter doce ..... e também há um grupo terrorista chamado Boko Haram na Nigéria aqui que está incomodando a paz de o país com explosão boomb .... Chris eu preciso que você por favor me informar quando você vai fazer a transferência para mim ..... porque eu estou fora de controle agora ..... te amo sempre doce .. Chame-me .. em número de telemóvel ...