sexta-feira, 9 de novembro de 2012

mikesteven77@hotmail.com(Mike)


Enviado por: seekinglover364474       Data: 09/11/2012 - 07:47  PAR PERFEITO

Assunto: ola


Olá ... Bom dia a você muito anjo ..... como você está fazendo hoje? Eu espero que você esteja bem e grande lá esta manhã .... Am Mike pelo nome eu vivo em Elyria Ohio EUA sou solteiro, viúvo aqui .... eu perdi minha esposa há 5 anos com câncer e tenho uma filha de 15 anos e seu nome é Maria ..... foram único solitário enfrentando minha vida sozinha aqui desde que eu perdi a minha esposa e sou novo para todos online este animais estou aqui em busca de um carinho bom e mulher honesta que eu possa amar e começar uma nova vida com e estou pronto para mudar se eu encontrar a mulher certa para qualquer país vive ..... Bem muitas pessoas talvez o jogo, mas não estou aqui para jogar qualquer jogo ou drama com qualquer sentimento mulher aqui e eu não queremos que qualquer mulher para jogar que comigo aqui também .... eu estava apenas olhando no site e vi o seu perfil e Eu realmente gosto de tudo o que eu vi e é por isso que eu enviar e-mail para você lá, se você não se importa que eu gostamos de conhecer você melhor e mais vamos ver, talvez possamos ter algo muito em comum .... mas eu não t muito ficar online aqui e eu estamos muito gratos se você pode entrar em contato comigo direto para o meu endereço de e-mail privado e deixar falar e ver o que acontece ok ... o meu endereço de e-mail é (mikesteven77@hotmail.com) me e-mail direto e conte-me mais sobre a sua própria com vocês mais fotos ok ... eu vou estar ansioso para ouvir de volta de você lá em breve ok ... cuidar bem de si mesmo e ter um lindo dia
Mike


http://www.romancescam.com/forum/viewtopic.php?t=12877


http://www.romancescam.com/forum/viewtopic.php?t=12877


https://www.facebook.com/tony.aitkens

7 comentários:

  1. IMPORTANTE SALIENTAR QUE AS PESSOAS DA FOTO NÃO SÃO GOLPISTAS, SÃO INOCENTES QUE TIVERAM SUAS FOTOS ROUBADAS POR SCAMMERS..eu leio aqui muitos comentários, algumas pessoas acreditam que os golpistas são as pessoas das fotos, enquanto isso não procede. Este alerta do site onde existe esta informação, deveria constar em um local mais visível!

    ResponderExcluir
  2. foto que menos interessa nos golpes amiga ......o aviso que esta ai esta de bom tamanho .

    ResponderExcluir
  3. Olá, preciso de informaçoes sobre esse caso estar muito parecido com um cara que estar se passado por mike Kingoston , me ajudem quero colaborar e coloca-lo na cadeia ..

    ResponderExcluir
  4. Tenho uma história com este mesmo homem desta foto, porém mais velho.. gostaria de saber de como enviar o depoimento.

    ResponderExcluir
  5. My Name is patty french I was married to my husband for 13 years and we were both bless with three children, living together as one love, until 2009 when things was no longer the way the was [when he lost his job]. But when he later gets a new job 6 months after, he stated sleeping outside our matrimonial home. Only for me to find out that he was having an affair with the lady that gave he the job. since that day, when i called him, he don't longer pick up my calls and he nothing since to come out good. Yet my husbands just still keep on seeing the lady. Until I met a very good friend of my who was also having a similar problem, who introduced me to a very good love spell caster. But i told her that if it has to do with things that i am not interested, but she said that it has nothing to do with pay first. but the only thing he was ask to do was just to go and buy the items to cast the spell, and that was what she did. And she gave me the spell caster e-mail address and phone number. When i contacted him, i was so surprise when he said that if i have the faith that i will get my husband back in the nest three [3] day, and off which it was really so. but i was so shock that i did not pay any thing to Dr.ekadu but my husband was on his knells begging me and the children for forgiveness. This testimony is just the price i have to pay. This man ekadu is good and he is the author of my happiness. His e-mail address
    ekaduspell@hotmail.com

    ResponderExcluir

  6. My Name is patty french I was married to my husband for 13 years and we were both bless with three children, living together as one love, until 2009 when things was no longer the way the was [when he lost his job]. But when he later gets a new job 6 months after, he stated sleeping outside our matrimonial home. Only for me to find out that he was having an affair with the lady that gave he the job. since that day, when i called him, he don't longer pick up my calls and he nothing since to come out good. Yet my husbands just still keep on seeing the lady. Until I met a very good friend of my who was also having a similar problem, who introduced me to a very good love spell caster. But i told her that if it has to do with things that i am not interested, but she said that it has nothing to do with pay first. but the only thing he was ask to do was just to go and buy the items to cast the spell, and that was what she did. And she gave me the spell caster e-mail address and phone number. When i contacted him, i was so surprise when he said that if i have the faith that i will get my husband back in the nest three [3] day, and off which it was really so. but i was so shock that i did not pay any thing to Dr.ekadu but my husband was on his knells begging me and the children for forgiveness. This testimony is just the price i have to pay. This man ekadu is good and he is the author of my happiness. His e-mail address
    ekaduspell@hotmail.com

    ResponderExcluir

  7. BE CAREFUL HERE NOBODY CAN HELP YOU HERE OR EVEN SUGGEST HOW YOU CAN GET YOUR EX OR LOVE BACK,ANY TESTIMONIES OF MOST SPELL CASTER HERE MUST BE IGNORE.BECAUSE MOST OF THEM ARE SCAM I MEAN REAL SCAM WHICH I WAS A VICTIM AND I GOT RIPPED OF THOUSANDS OF DOLLARS BECAUSE I WAS SO ANXIOUS TO GET MY WIFE BACK AFTER SHE LEFT ME FOR OVER 2 YEARS WITH MY 7 YEARS OLD SON JERRY,I HAVE APPLIED TO 7 DIFFERENT SPELL CASTER HERE AND ALL TO NO AVAIL THEY ALL ASK FOR SAME THING SEND YOUR NAME YOUR EX NAME ADDRESS AND PICTURE PHONE NUMBER ETC WHICH I DID OVER AND OVER AGAIN AND MOST OF THEM WERE FROM WEST AFRICA UNTIL I SAW A POST ABOUT MAMA ANITA SPELL AND I DECIDED TO GAVE HER MY LAST TRAIL.SHE ASK ME FOUR THINGS MY REAL NAME,MY EX AND MY EX MOTHER NAME AND $180 AND SAID MY EX WILL COME BACK IN 24HOURS, I HAVE PAID OVER $3000 ON SPELL CASTING AND COURIER AND NOTHING HAVE WORK FOR ME AFTER 3 DAYS I WAS THINKING ABOUT HOW MUCH I HAVE LOST SO FAR SO I SAID LET ME GIVE HER A TRY SO I CALLED HER AGAIN AND SEND MY REAL NAME,MY EX AND MY EX MOTHER NAME AND THE $180 BECAUSE I SWEAR IT WAS MY LAST TRY SO I WAS WAITING AS SHE TOLD ME TO WAIT TILL NEXT DAY AND I COULD NOT SLEEP THAT NIGHT BECAUSE I REALLY LOVE MY WIFE AND WANT HER BACK AT 9PM THAT DAY I SAW MY WIFE ON LINE ON FACE BOOK AND SHE SAID HI AT FIRST I WAS SHOCK BECAUSE SHE NEVER TALK WITH ME FOR THE PAST A YEAR AND 9 MONTH NOW I DID NOT REPLY AGAIN SHE SAID ARE YOU THERE? I QUICKLY REPLY YES AND SHE SAID CAN WE SEE TOMORROW I SAID YES AND SHE WENT OFF-LINE I WAS CONFUSED I TRY TO CHAT HER AGAIN BUT SHE WAS NO MORE ON LINE I COULD NOT SLEEP THAT NIGHT AS I WAS WONDERING WHAT SHE IS GOING TO SAY, BY 7.AM THE NEXT MORNING SHE GAVE ME A MISS CALL I DECIDED NOT TO CALL BACK AS I WAS STILL ON SHOCK AGAIN SHE CALL AND I PICK SHE SAID CAN WE SEE AFTER WORK TODAY I SAID YES SO SHE END THE CALL IMMEDIATELY I GOT OFF WORK SHE CALL ME AND WE MEET AND NOW WE ARE BACK AGAIN I CALL MAMA ANITA THE NEXT DAY THANKING HER FOR WHAT SHE HAS DONE IN FACT I STILL CALL HER AND THANK HER AS MY LIFE WAS NOT COMPLETE WITHOUT MY WIFE PLEASE BE CAREFUL HERE I HAVE BEEN SCAM THOUSANDS OF DOLLARS IF YOU WANT A TRUE LOVE SPELL THEN CONTACT MAMA ANITA (mama.anitatruelovespell@gmail.com)

    ResponderExcluir

NOSSO EMAIL PARA DENÚNCIAS É: forascammers@gmail.com.
FAÇA SEU COMENTÁRIO OU DENUNCIA .
.

RESPONDA O QUESTIONÁRIO