SIGA NOSSO INSTAGRAM

domingo, 5 de agosto de 2012

martinhery128@yahoo.com


Date: Wed, 1 Aug 2012 10:02:00 -0700
From: 
martinhery128@yahoo.com
Subject: Re: 
To: xxxxxx

Hello Love.

My heart am so sorry for late reply am so much busy,How are you doing?I hope you are fine. I am writing this to let you know my intention as we are going to set forth to achieve a better aim and get a means on how we are going to deal with the distance and communication in our relationship.
I have think and think and wanted to prove to you that am honestly and grateful serious about meeting you and growing old with you in life because i have never felt so connected in life with anyone since i met them until i met you.
So i decide to ask you a question,WILL YOU MARRY ME? i want to come to your country and meet you and buy a house so that we can start our life together.
Therefore,i said since i am planing on coming to meet you let me send you a gift i bought for you because am going for offshore In Canada and also am coming also to invest in your country after going to the drilling work i have in Canada,I have also shop some things for you that i want to send to you with my pen drive containing so many pictures of of me and also so many videos of me when i went for programs and tours.
Please,Give me your FULL NAME,AND YOUR FULL ADDRESS AND PHONE NUMBER AND NAME OF YOUR COUNTRY so that i will send the package before leaving from London any time from now
This is my Idea of how we are going to meet please read and reply my email.

love you...

Olá amor

Meu coração sinto muito por tardia resposta sou muito ocupado, Como você está fazendo? Eu espero que você esteja bem. Eu estou escrevendo isto para que você saiba a minha intenção como vamos expor para conseguir uma melhor pontaria e obter um meio de como vamos lidar com a distância e comunicação em nosso relacionamento.
Eu penso e penso e queria provar a você que sou honesta e grato sério conhecê-lo e envelhecer com você na vida, porque eu nunca me senti tão ligado na vida com qualquer um desde que eu conheci até que eu conheci você.
Então eu decidir fazer uma pergunta, VOCÊ VAI CASAR COMIGO? eu quero vir para o seu país e conhecê-lo e comprar uma casa para que possamos iniciar nossa vida juntos.
Portanto, eu disse que desde que eu estou planejando em vir a conhecê-lo, deixe-me enviar-lhe um presente que eu comprei para você, porque estou indo para offshore no Canadá e também estou vindo também a investir em seu país depois de ir ao trabalho de perfuração que eu tenho no Canadá , eu também comprar algumas coisas para você que eu quero para enviar para você com o meu pen drive contendo tantas fotos de mim e também de tantos vídeos de mim quando eu fui para os programas e passeios.
Por favor, me dê seu nome completo e seu endereço completo e telefone e nome do seu país para que eu vou enviar o pacote antes de sair de Londres a qualquer momento a partir de agora
Esta é a minha idéia de como estamos indo ao encontro por favor ler e responder meu e-mail.

te amo ...