SIGA NOSSO INSTAGRAM

segunda-feira, 6 de agosto de 2012

dannykent009@yahoo.com (PEDIDO DE DINHEIRO)

PEDIDO DE DINHEIRO...COM O NOME DE DANNY KENT


From: danny kent <dannykent009@yahoo.com>
Date: 2012/8/4
Subject: Re: Hi dear.
To: xxxxxx

thanks for your message,hope to hear from you soon dear........

obrigado pela sua mensagem, espero ouvir de você em breve querida ........

From: danny kent <dannykent009@yahoo.com>
Date: 2012/8/4
Subject: LOVE YOU VERY MUCH.......
To: xxxxxx


Honey you mean the whole to me honey,you aremy life i relly love you with all my heart,
baby you are my life,my soul and my Angel.....love you very much....lots of kissesand hugs to you too honey..

Querida, você significa o todo-me querida, você é minha vida eu realmente te amo com todo meu coração,
baby, você é minha vida, minha alma e meu anjo ..... te amo muito .... muitos beijos e abraços para você também mel ..

From: danny kent <dannykent009@yahoo.com>
Date: 2012/8/6
Subject: Please Love.
To: xxxxxx



hone the money i brough with me for the contract is finsh,and i need to send some file to my company in maima,florida for some more money for the contract,pleasehoney can you please send me like $320 to send the file to my company...honey this contract wroth over $ 40,000,andwe have half of it honey me and you....after the contract am coming to you my love.....

mel o dinheiro que eu brough comigo para o contrato é de chegada, e eu preciso enviar algum arquivo para a minha empresa em Maima, florida para mais algum dinheiro para o contrato, por favor, mel você pode por favor me envie como US $ 320 para enviar o arquivo para o meu empresa mel ... irado este contrato de US $ 40.000, e temos metade mel eu e você .... depois que o contrato vou para ti meu amor .....