SIGA NOSSO INSTAGRAM

segunda-feira, 6 de agosto de 2012

charleshampton119@yahoo.com


Enviado por: kindheart1       Data: 06/08/2012 - 18:41
Hello,
I was going through your profile and I am quite fascinated profile. you sound so wonderful and nice and your profile caught my eyes and captured my soul.. am a Christian with good sense of humor, to me age or distance is never a barrier in relationship. can i know you better? i would love to have a private conversation with you. here is my email(charleshampton119@yahoo.com),you can send or add me in your YM so we can chat.
Have a nice day
hope to hear from you soon
Regards
Charles

Olá,
Eu estava atravessando o seu perfil e estou perfil completamente fascinado. você parece tão maravilhoso e agradável e seu perfil peguei meus olhos e capturou minha alma .. sou um cristão com bom senso de humor, para mim a idade ou a distância nunca é uma barreira no relacionamento. posso te conhecer melhor? Eu adoraria ter uma conversa particular com você. aqui está meu e-mail (charleshampton119@yahoo.com), você pode enviar ou me adicionar no seu YM para que possamos conversar.
Tenha um bom dia
Esperamos ouvir de você em breve
Atenciosamente
Charles