SIGA NOSSO INSTAGRAM

terça-feira, 7 de agosto de 2012

calvinderek1965@yahoo.com


Calvin Derek

calvinderek1965@yahoo.com 

it is nice to accept me as friend,can i know you better,what is your full name,where are you from?are you married?do you have any kids?how old are you?what are you doing for a living?what do you like in a man as friends,what do you like doing in your free time
Calvin Derek is my name,i am from US and Poland but i live and work in Waltham city,United kingdom,I'm a divorcee, now am a single man with a daughter,13yrs,i am 47,i am working as a Welder,am the contractor manager.
i am a man with a good heart,i am looking for just one woman that is good,Loving,Caring,Understandi
ng and faithful,i like making friends?going out with friends,i like playing football and basket with kids ,i do go out with my daughter every weekend for shopping,i like singing and dancing. 


é bom me aceitar como amigo, posso te conhecer melhor, qual é o seu nome completo, onde você é? você é casado? você tem filhos? quantos anos você tem? que você está fazendo para ganhar a vida? que você gosta em um homem como amigos, o que você gosta de fazer no seu tempo livre
Calvin Derek é o meu nome, eu sou de EUA e Polônia, mas eu viver e trabalhar na cidade de Waltham, Reino Unido, eu sou uma mulher divorciada, agora sou um homem solteiro com uma filha, 13yrs, eu sou 47, eu estou trabalhando como um soldador, sou o gerente contratante.
Eu sou um homem com um coração bom, eu estou procurando apenas uma mulher que é boa, amorosa e compreensiva, carinhosa e fiel, eu gosto de fazer amigos? sair com os amigos, eu gosto de jogar futebol e basquete com crianças, eu faço ir com minha filha todo final de semana para fazer compras, eu gosto de cantar e dançar.